נס בעלי • שני מחבלים חוסלו לאחר שחדרו ליישוב עם נשק וסכין: "התחבאו ליד המקווה"

    הראל עצמו סיפר הבוקר ל-ynet כי "באתי לצאת בחמש וחצי בבוקר מהבית למילואים, פתחתי את הדלת ואז אני רואה אותם עם אלות והם התחילו לתקוף אותי. מיד החל בינינו מאבק והם תקפו אותי באלות. התחלתי להיאבק בהם כמה שניות שבהם אני מקבל מכות. הצלחתי להדוף אותם החוצה כשבני משפחתי בבית ולנעול את הדלת"
    קובי פינקלר | צילום: דוברות בנימין 1 Comment on נס בעלי • שני מחבלים חוסלו לאחר שחדרו ליישוב עם נשק וסכין: "התחבאו ליד המקווה"

    נס גדול הבוקר אירע ביישוב עלי, לאחר ששני מחבלים חדרו ליישוב שבבנימין וניסו להיכנס לבתי התושבים ולבצע טבח במקום, דבר שבחסדי שמים לא עלה בידם • "הם תקפו אותי באלות וניסו להכנס הביתה"

    צילום: דוברות בנימין
    הראל עצמו סיפר הבוקר ל-ynet כי "באתי לצאת בחמש וחצי בבוקר מהבית למילואים, פתחתי את הדלת ואז אני רואה אותם עם אלות והם התחילו לתקוף אותי. מיד החל בינינו מאבק והם תקפו אותי באלות. התחלתי להיאבק בהם כמה שניות שבהם אני מקבל מכות. הצלחתי להדוף אותם החוצה כשבני משפחתי בבית ולנעול את הדלת"
    23:54
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "ערים מועטות שניתן לצעוד בהן עם כיפה ללא אבטחה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נס גדול הבוקר (רביעי) אירע ביישוב עלי, לאחר ששני מחבלים חדרו ליישוב שבבנימין וניסו להיכנס לבתי התושבים ולבצע טבח במקום, דבר שבחסדי שמים לא עלה בידם.

    האירוע החל לאחר שתושב המקום מפקד צה"ל במילואים רועי הראל פתח את דלת ביתו בכדי לצאת החוצה בדרכו למילואים, אלא שאז הוא גילה מאחורי הדלת שני מחבלים מצויידים עם סכין ואלות. הם ניסו להכנס לביתו שם שהו אשתו וילדיו, הם תקפו אותו אך הוא הצליח לסגור את הדלת והם נמלטו וחוסלו לאחר מכן.

    הראל עצמו נפצע באורח קל ובסמוך לזירה נמצאו גם סכין ואקדח מאולתר. המחבלים הם לביב ח׳לדון אנואר עזאם בן 17 ומחמד הישאם עלי זרלוואן בן 17 מהכפר קריות שליד שכם.

    הסכין
    סכין של מחבל

    דובורות בנימין

    שכנה שמתגוררת במקום סיפרה הבוקר ל'קול חי' כי "המחבלים פרצו ובאו לגדר, נכנסו ליישוב וניפצו שמשות של רכבים בכדי שאנשים יצאו החוצה, שני שכנים יצאו החוצה בעקבות הרעשים, כאמור אחד מהם היה הראל שיצא למילואים, הוא הצליח להאבק בהם, הם חדרו מעט לבית, הוא העיר את אשתו, מילט אותם".

    עוד סיפרה כי "לאחר שהם נמלטו הם הסתתרו בשיחים סמוך למקווה שנמצא מאחורי הבית של משפחת הראל, הגיעו המון כוחות התבקשנו לנעול את הבתים, הייתה הבנה שהם ברחו, שמענו קרב של יריות ולבסוף הבנו שחיסלו את המחבלים ברוך ה'".

    המחבלים

    המחבלים

    הראל עצמו סיפר הבוקר ל-ynet כי "באתי לצאת בחמש וחצי בבוקר מהבית למילואים, פתחתי את הדלת ואז אני רואה אותם עם אלות והם התחילו לתקוף אותי. מיד החל בינינו מאבק והם תקפו אותי באלות. התחלתי להיאבק בהם כמה שניות שבהם אני מקבל מכות. הצלחתי להדוף אותם החוצה כשבני משפחתי בבית ולנעול את הדלת".

    "הייתי נסער מאוד. זו תחושה לא פשוטה במיוחד משום שבתוך הבית הייתה אישתי וחמשת ילדיי. עכשיו אני בסדר ומקבל טיפול", סיפר הראל, "הם חיכו לי מחוץ לדלת. כשפתחתי הם התפרצו פנימה עם אלות מעץ. הצלחתי להדוף אותם החוצה ולנעול".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אז תגיד ברוך ה' על מה שיש לך, ברוך ה' על האושר , ברוך ה' כי מה שלא מקטוב לך- לא תיראה ה-ב-ו-ק-ר-!!!!
      יש כאן רק אחד שמסדר את כל ימיך- אל תדאג,
      יש כאן רק אחד שמסובב את כל ימיך מצד אל צד,
      תגיד תודה על כל דקה,
      כי לא ברור שתתעורר
      תגיד תודה- זאת א בושה.
      או שתגיד ברוך ה'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      חסדי שמיים
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      אין עוד מלבדו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111